Ieder jaar is de maand januari een spannende periode voor ons bedrijf. Als leverancier van UWV zijn we onderdeel van de jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoeken onder al onze cliënten (door UWV klanten genoemd).
Vandaag kregen we de resultaten toegestuurd en je zult begrijpen, we knappen zowat uit elkaar van trots! Net als in 2019 en 2020 scoren we ook dit jaar ruim boven het gemiddelde.
Wij zijn heel trots en dankbaar voor de inzet van alle Wille medewerkers die deze resultaten mogelijk maken! En natuurlijk danken wij onze samenwerkende partners binnen het UWV die de juiste match tussen de klant en ons bureau maken.
Wille groeit sterk en daarom hebben we afgelopen jaar weer een aantal nieuwe loopbaancoaches aangetrokken. Dat de groei gepaard gaat met behoud van kwaliteit is voor ons heel belangrijk. Een ding blijft voor ons altijd voorop staan: de persoonlijke en individuele aanpak en begeleiding richting een concreet resultaat. Met loopbaancoaches die altijd een luisterend oor hebben en tegelijkertijd met compassie kritische vragen kunnen stellen.
Een kleine greep uit de reacties van de vele respondenten.
“Ik voelde me gezien, gehoord en ondersteund met inzichtgevende tools en gesprekken”.
“Erg behulpzame coach, ze weten wat ze doen. Ze hebben me geholpen met het opdoen van zelfvertrouwen en de focus op de juiste richting”
“Professioneel, vriendelijk, luisterend oor en aanmoedigend”
“Wille werd mij door het UWV aanbevolen en ik ben blij dat ik dit aanbod heb aangenomen. Ik ben nu weer aan het werk”.